Assalamualaikum.. Welcome to raihannroselan . blogspot . com... Do follow and give me support..:) By the way..you look gorgeous today..! :D

Thursday 15 November 2012

Even Putrajaya,KL _ NOT for a peaceful holiday.










At KLCC..Kalau x kerana disaman RM300..sebab parking tepi jalan..gambar2 kt KLCC nie xkn pernah wujud..mmg Xexist tempat parking kt basement yg macam lubang kubur tu! Last sekali kmi blah and xjadi masuk Petrosains..:-( tempat parking lubang kubur tu FULL! no place lgi dah..tpi kna bayar 4 ringgit jugak!






My family at KLCC.
This is the first time aku pijak kaki di tanah KL selama 18 tahun aku hidup di dunia ini..










LOOK..Satu dalam seribu yg pernah aku usha dalam hidup aku..highway pun boleh sesak? bagi orang lain maybe its an ordinary thing..bagi yg xbiasa..pressure sikit jot..and..ada accident..FIRST TIME aku tgok mayat yg ditutup dgn plastik hitam secara LIVE.Selama nie klu ada kt tepi jalan aku mengelak mata aku dripada melihat perkara2 yg macam tu..tpi kali nie kereta yg dipandu ayah aku btul2 lalu di sebelah mayat tu..aduhai..sesak nafas..





WOW..panas dan silau pagi nie..sampai aku menutup mata..




No description..





Nampak macam Isanbul aku datang ke?
hehehe..masjid Putra...









My family..at Botanical garden..i follow je..






Dah xigat dah...apa yang kami seronok sangat tuh...





Assalamualaikum...ada orang tak? and adik aku cuba bukak pintu tu..xkunci pun? tapi kmi xberani bukak and kmi pun lari..hehehehe..





Tak da keja..berlagak je depan pintu..hehehe..






Actually adik2 aku nie bukan berpegangan tangan pun..xsentuh sikit pun..jgn harap..aku suruh depa pegang tangan tpi..sbenarnya satu tngan di depan and satu tngan di belakang..aduh..xkan geli kut.haha...!





Lawa jugak nowh malam2? BLUR>>





My mom yg capture this...hihihihi..Muka boring..





Lunch..:) At pizza hut.








At fairytale...:)
i City lah..





Sangat sejuk!! Mula tu punya la berlagak xnak pakai baju tebal..last skali msuk2 frozen sampai nak kejang! Baru la aku faham macam mana boleh wujud orang yg mati kesejukkan..




Depa nie kanak-kanak ribena.xpa la..







My mom and my sister...






FROZEN!!


Okey..
Walaupun KL jam and serabut...Aku tetap happy...
Moral of the story- Kalau nak p jalan2 kt KL..pergilah dengan bas awam atau teksi..atau LRT..jangan naik kereta sendiri..


The ENd...

No comments:

Post a Comment